مقایسه شرکت های تولید کننده دستگاه همبرگر زن

مقایسه شرکت های تولید کننده دستگاه همبرگر زن

دستگاهی که برای آماده سازی مواد غذایی، مانند گوشت به کار می رود را دستگاه  همبرگر زن می گویند. این دستگاه برای شکل دادن به انواع گوشت های چرخ کرده، مثل گوشت گاو، مرغ، گوساله و ماهی به کار می رود.

مهمترین کاربرد این دستگاه ها در رستوران ها و فست فود ها می باشد، که با به کار رفتن آن و همچنین قالب های آماده می توانند تعداد زیادی برگر را در اندازه و وزن های یکسان آماده کنند، سپس آشپز با سرخ کردن یا گریل کردن گوشت، آن را تحویل مشتری می دهد.

شرکت های زیادی به تولید این دستگاه همبرگرزن می پردازند.

که در این مقاله سعی ما بر این بوده است تا به معرفی این شرکت ها بپردازیم و به طور مختصر از روند کارشان برای شما خوانندگان عزیز توضیح دهیم.

 

 

 

 

انواع دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگرزن به سه صورت تولید می شود:

الف) دستگاه همبرگر زن دستی

ب) دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک

ج) دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک

که در ادامه هر یک از آنها را به صورت مختصر توضیح می دهیم.

 الف) همبرگر زن دستی

این دستگاه به طور کامل با نیروی دست عمل می کند و مناسب مصرف خانگی و یا فست فودها و آشپزخانه های کوچک می باشد. کار کردن با این دستگاه آسان می باشد و به این صورت است که مقداری گوشت را در محفظه دستگاه قرار می دهیم، سپس با فشار دادن اهرم توسط دست به گوشت های چرخ کرده فرم همبرگر می دهیم.مزیت این وسیله این است که می توان توسط آن گوشت های یکدست و یک اندازه ایجاد کرد.که در هنگام سرخ کردن علاوه بر زیبایی شکل آن،تمام قسمت های گوشت به طور یکنواخت سرخ می‌شود.

 ب) همبرگر زن نیمه اتوماتیک

این دستگاه به عنوان تجهیزات آشپزخانه صنعتی، در رستوران ها و فست فود ها کاربرد دارد و می توان آن را پیشرفته تر از مدل دستی آن معرفی کرد. به طوری که میزان دخالت دست در آن کم است. در این صورت از نظر بهداشتی مناسب تر می باشد. از مزیت های این دستگاه می‌توان به سریع آماده کردن گوشت همبرگر یک دست و هم اندازه اشاره کرد. دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک نسبت به دستی، از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است.

 ج) همبرگر زن تمام اتوماتیک

این دستگاه که از پیشرفته ترین انواع تجهیزات آماده سازی رستوران ها است، در کارخانه ها و تولیدات همبرگر به صورت صنعتی کاربرد دارد. این دستگاه  کلاً بدون دخالت دست است. استفاده از آن به این صورت است که ابتدا گوشت های چرخ کرده را در دستگاه قرار می دهیم و سپس عمل قالب گیری توسط تیغه های درون دستگاه انجام می گیرد. از مزیت های دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک، می توان سرعت عمل، رعایت نکات بهداشتی، بسته بندی آسان و دقت بالا را نام برد.

معرفی شرکت های تولید دستگاه همبرگرزن

شرکت تولید دستگاه همبرگر زن پدید کاران

از دیگر شرکت‌هایی که برای سهولت و دقت در اندازه همبرگرها، دستگاه همبرگر زن با کیفیت و با دقت بالا تولید می کند، شرکت ماشین سازی پدیدکاران است. که با استفاده از این دستگاه می توان در یک روز تعداد بسیار زیادی همبرگر را با کیفیت دلخواه و وزن یکسان تولید کرد. این شرکت (پدید کاران) را می توان با توجه به دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و همچنین تجهیزات آماده سازی رستوران ها، فست فود ها و هتل ها، به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تولید شده در ایران نام برد. از مزیت های این دستگاه می‌توان به فرسودگی پایین دستگاه، خدمات پس از فروش، کیفیت بالای قطعات و گارانتی ۲۴ ماهه محصولات اشاره کرد.

بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال خرید دستگاه همبرگر زن با کیفیت هستید از این شرکت(پدیدکاران) که برندی شناخته شده است و همچنین اعتبار بسیار زیادی دارد، خریداری کنید.

 شرکت تولید  دستگاه همبرگر زن آیسان

می توان گفت یکی از شاهکارهای شرکت آیسان، دستگاه همبرگر زن ۱۵ سانت آیسان مدل AD_H15 می باشد. این دستگاه با توجه به این که همبرگر های دست ساز خوشمزه درست می کند، به خاطر حرفه‌ای و همه کاره بودنش در فست فودهای لوکس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دستگاه همبرگر زن آیسان ویژگی های منحصر به فردی دارد که توانسته است رقیب سرسختی برای نمونه های مشابه خارجی مثل ترکیه و ایتالیا شود.

یکی از ویژگی‌های این دستگاه، که مزیت اصلی آن نیز محسوب می‌شود، بدنه آلومینیومی او با روکش استیل است که دارای مقاومت بسیار بالایش در برابر دما و رطوبت، ضربه و سائیدگی می باشد. علاوه بر آن استفاده کردن از این دستگاه به خاطر وزن مناسب آن بسیار آسان است.

خوب است بدانید که جنس دسته این دستگاه مقاوم و کارآمد، از پلاستیک صنعتی می باشد. که کاملاً بهداشتی است و هیچگونه واکنش پذیری با مواد غذایی را ندارد.

از نمونه کارهای دیگر شرکت آیسان،  می توان دستگاه همبرگر زن ۱۳ سانت آیسان را معرفی کرد که ویژگی های مشابهی با مدل قبل دارد.

مقایسه شرکت های تولید کننده دستگاه همبرگر زن

خرید دستگاه همبرگر زن

 شرکت تولید دستگاه همبرگر زن مینروا

یکی دیگر از شرکت هایی که به تولید دستگاه همبرگر زن می پردازند شرکت مینروا است. شرکت مینروا، دستگاه همبرگر زن اتوماتیک مینروا را تولید می‌کند و با توجه به بازدهی بالایی که این محصول دارد، برای کارخانه‌های تهیه مواد پروتئینی و گوشتی و مراکز توزیع و بسته بندی این مواد، بسیار کارآمد خواهد بود.

در این دستگاه، یک چرخ گوشت خودکار مینروا، تهیه شده است که دارای دو آلیاژ استیل ضد زنگ و آلومینیوم آنودایز شده است. یکی از قابلیت های این دستگاه این است که گنجایش قرار دادن ۲۲ لیتر گوشت را دارد و علاوه بر آن می توان به غیر از گوشت گاو و گوساله گوشت ماهی و مرغ را نیز همبرگر کند. از مزیت‌های همبرگر زن اتوماتیک مینروا، می‌توان به ضخامت همبرگر قابل تنظیم، مجهز به تسمه نقاله و همچنین دارای درجه حفاظتی IP55 اشاره کرد.

شرکت تولید دستگاه همبرگر زن پویا صنعت

شرکت پویا صنعت، یکی دیگر از تولیدکنندگان دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک است. از مشخصات این دستگاه این است که دارای سیستم تمام هیدرولیک می باشد. علاوه بر آن، دستگاه همبرگرزن نیاز به نیروی ماهر ندارد و می توان بدون دخالت دست همبرگر تولید کرد. با استفاده از این دستگاه، بسته بندی به صورت بهداشتی و اتوماتیک انجام می گردد. خوب است بدانید که می توان توسط این دستگاه، 1000 همبرگر را در یک ساعت تولید کرد. مزیت های این دستگاه این است که باعث حفظ بافت گوشت می شود و همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم وزن و شکل را دارد. علاوه بر آن دستگاه همبرگر زن اتوماتیک، هزینه نگهداری و نیروی کار را کاهش می دهد.

 شرکت تولید دستگاه همبرگر زن اطلس ماشین

این شرکت ۱۹ سال است که فعالیت خود را در زمینه های طراحی و تولید تخصصی ماشین های سیخ گیر کباب، ماشین های فرمینگ همبرگر (مکانیکی و اتوماتیک) و ماشین های خط سوسیس و کالباس به کار گرفته است. همچنین در تجهیزات خاص و سفارشی صنایع غذایی و تجهیز تخصصی صفر تا صد آشپزخانه های صنعتی و کارخانجات در ایران، آسیا و حوزه بین المللی فعالیت می کند.

 شرکت تولید دستگاه همبرگر زن پرچمی

این شرکت فعالیت خود را با ساخت دستگاه همبرگر زنی سوپر، میکسر و چرخ گوشت آغاز کرده است و در طول سه دهه، سابقه درخشانی در امر تولید داشته است. در حال حاضر این شرکت توانسته است سیستم های نوین طراحیCAD و CAM و ماشین آلات پیشرفته CNC را به کار بگیرد و با بهره برداری از تجربه و دانش فنی گروه مهندسی خود، چندین دستگاه و خط تولید مواد غذایی، مثل همبرگر، سوسیس، کالباس و…. را تولید و راه اندازی کند. علاوه بر آن، شرکت پرچمی، دارای چندین گواهی ثبت اختراع می باشد. این شرکت توانسته است بسیاری از ماشین آلات مواد غذایی مجموعه اش را به کشورهای همسایه صادر کند.

یک نمونه از تولیدات شرکت پرچمی، دستگاه همبرگرزن FORMER200 است. این دستگاه قابلیت تولید ۳۶۰۰ تا ۴۲۰۰ همبرگر را در ساعت دارد. همچنین می توان از کاغذ و سلفون به صورت رولی و کاغذ پانچ دار استفاده کرد. این دستگاه تولید انواع همبرگر و کباب لقمه ای از وزن ۵۰ تا ۲۰۰ گرم را دارد. علاوه بر آن می توان با استفاده از شمارنده کنترل ریل، مقدار همبرگر و تولید روزانه را چک کرد.

 شرکت تولید دستگاه همبرگر زن طبخ شمیم

شرکت طبخ شمیم هم مانند دیگر شرکت‌هایی که معرفی کردیم به تولید دستگاه همبرگر زن می پردازد. مدل همبرگر زنی که این شرکت تولید می کند به صورت دستی ۱۰ سانتی می باشد. این همبرگر زن ویژگی‌های منحصر به فردی، از قبیل شست و شوی آسان قالب دستی همبرگر، حجم کم، کاربرد فراوان و آسان، مقاومت بالا، وزن و ابعاد متناسب را دارد. همچنین جنس دستگیره اهرم همبرگر زن، از باکالیت تولید شده تا در اثر استفاده زیاد به دست فشار وارد نکند.

 شرکت تولید دستگاه همبرگر زن براکس

یکی از بزرگ ترین مدل ها در بین همبرگر زن های شرکت براکس، همبرگر زن نیمه اتومات بوراکیس  مدل BM_130 می باشد. کار کردن با این دستگاه بسیار راحت می باشد. به صورتی که دستگاه کفه بالایی دارد و می توان سلفون را برای بسته بندی کردن همبرگر در آن قسمت قرار داد و قسمت زیرین کفه بالایی دستگاه، حکم فشار دهنده را دارد و همچنین کفه ای هم دارد که گوشت را در آن بارگذاری می کنند. در این صورت با حرکت دادن اهرم، کفه بالایی بر روی کف پایینی قرار می گیرد و گوشت به هم فشرده می‌شود. و از آن ورقه ای از همبرگر تشکیل می شود. از این دستگاه در اکثر هتل ها و فست فودها استفاده می‌شود.

 کلام آخر …

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، دستگاه همبرگر ساز، یکی از مهمترین تجهیزات فست فودها و رستوران ها به شمار می رود. زیرا در گذشته که این دستگاه‌ها وجود نداشت، اگر کسی به فست‌فودها مراجعه می‌کرد، برای سفارش همبرگر باید مدت طولانی منتظر می‌ماند. و همچنین از نظر بهداشتی این دستگاه ها سالم تر هستند. علاوه بر آن اگر همبرگر به صورت سنتی تولید شود، نیاز فروشگاه ها را تامین نمی‌کند و نیروی انسانی زیادی باید صرف  شود. بنابراین با خرید یک دستگاه همبرگر ساز، تمام نیاز های یک فروشگاه برآورده می شود.

در این صورت ما سعی کردیم ابتدا با معرفی این دستگاه و سپس معرفی شرکت های تولیدی آن، شما خوانندگان گرامی را با این دستگاه آشنا کنیم و بتوانید شما عزیزان بر اساس میزان استفاده و نوع مصرف تان دستگاه همبرگرزن مناسبی را خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *